A mig camí

Escales a l’inrevés

Posted on: 16/11/2010

Com molta altra gent d’aquesta ciutat cada matí em llevo i vaig a buscar el metro per dirigir-me a la feina. Fa ja unes quantes setmanes, vaig patir un contratemps en aquest procés tan rutinari. Què va passar? El tram d’escales automàtiques que sempre era de baixada, aquell matí pujava. Jo em dirigia sense prestar-hi cap atenció, com un pas més de tots aquells que ja fas sense pensar-hi, i quasi caic escales avall. Des d’aquell matí, una mitjana d’un dia per setmana em trobo les escales a l’inrevés de l’habitual, ara ja no caic, però m’agafa una petita rabieta de per què cal canviar les coses que funcionen.

Aquest matí, quan ha tornat a passar, m’hi he posat a pensar. Em dic que no sóc una persona monòtona acostumada a la rutina, cap dia és igual que un altre, segurament perquè tinc mil coses per fer. Però és possible que dins d’aquesta vida atabalada hi hagi establert la meva rutina, i què com tanta altra gent em costi adaptar-me als canvis. I un dels canvis d’aquestes setmanes, un dels que més he anat deixant passar, és gairebé segur incorporar al meu dia a dia (més enllà de la meva agenda) l’aventura del programa de formació Teresa Claramunt. Lectures, debats, idees, formacions i aquest blog.

Doncs som-hi! Perquè se’n poden treure coses positives de cada moment del dia, fins i tot d’unes escales a l’inrevés. Aquell dia van passar més coses positives, vaig salvar l’àvia que anava darrera meu amb el mateix destí, tot plegat molt tòpic escolta…

Anuncis
Etiquetes: ,

Deixa un comentari

